Office Manager - pojď do toho s námi! (benefity a firemní vůz)

O nás
Jsme rodinná firma s více jak třicetiletou tradicí. Vyrábíme kotoučky, vstupenky, parkovací lístky a jízdenky, které denně používají lidé po celé republice.
Na dobrých vztazích i poctivé práci si zakládáme – i díky tomu jsme držiteli ocenění Férový zaměstnavatel Zlínského kraje.
A právě teď hledáme někoho, kdo s námi udrží věci v chodu i uvnitř firmy.

Máte přehled, dokážete jednat včas a přemýšlet v souvislostech?
Stačí vám volnost a důvěra, abyste věci rozhýbali?
Je pro vás důležité, aby věci nebyly jen rozjeté, ale i dotažené do konce?
Pokud jste si odpověděli 3x ano, tak hledáme možná právě Vás! Hledáme člověka, který sladí každodenní provoz kanceláře i výroby a postará se, aby vše fungovalo – od lidí až po revize.

VAŠE HLAVNÍ VÝZVY
Zajistit hladký provoz celé firmy: Od kanceláře po výrobu – když je potřeba něco opravit, zařídit nebo doladit, víte o tom a konáte.
Stmelovat tým a držet atmosféru pohromadě: Ať už jde o zázemí, akce nebo běžnou péči o prostředí – víte, jak na to, aby se kolegům dobře fungovalo.
Být v obraze a mít vše pod kontrolou – vědět, co musí firma splnit, zajistit revize, školení, BOZP, úklid, výzdobu a další důležité povinnosti.

PROČ DO TOHO JÍT
Vaše práce bude vidět každý den – a pozná se podle toho, že věci běží bez zbytečných výpadků a kolegové mají všechno, co potřebují.
Dostanete prostor a důvěru – nikdo vám nebude stát za zády. Věříme, že víte, co je potřeba, a dokážete to zajistit.
Budete u všeho důležitého – protože bez vás by to prostě nefungovalo.

CO OD VÁS OČEKÁVÁME
Vidět dál než ostatní – každý úkol berete v kontextu a přemýšlíte, co může ovlivnit.
Samostatnost a odpovědnost – víte, co je třeba udělat, i když vám to nikdo neřekne.
Organizační schopnosti a komunikační jistotu – umíte jednat s kolegy, techniky, úklidem i dodavateli.
Aktivní přístup a zvídavost – když něco nefunguje nebo nedává smysl, nejdete kolem bez povšimnutí a hledáte lepší řešení.
Skvělou práci s počítačem – běžné nástroje máte v malíku, ideálně píšete všemi deseti a umíte si práci zrychlit pomocí moderních nástrojů včetně AI.

A CO VÁM K TOMU DÁME?
Měsíční ohodnocení až 38 000 Kč (mzda + odměny + příspěvky)
Firemní vůz i pro soukromé účely (automat)
Služební telefon a notebook
Volné víkendy a svátky
Až 30 dnů dovolené + 5 sick days
Home office dle domluvy
Kurzy angličtiny a další vzdělávání
Zaměstnanecké slevy na sortiment (www.papirshop.cz)
Roční bonus a možnost bezúročné půjčky

A k tomu něco, co se jinde často zapomíná – upřímné uznání, pochvalu, a jistotu, že dobrá práce u nás nezůstane bez povšimnutí.

Zaujalo vás to? Pošlete nám životopis na e-mail přes odpovědní formulář – těšíme se, že vás poznáme!
Vytvořeno:

EPOS spol. s r.o.

Paseky 455
76311 Želechovice nad Dřevnicí
778526207
www.eposprint.cz
Více info:
Doporučte tuto práci
Chci více info o této pozici
Obor
Administrativa  
Plat
32500-38000  
Lokalita
Zlínský kraj  
Pracovní poměr
Práce na HPP  
Kontaktní osoba
Monika Navrátilová  
e-mail
 
Telefon
778526207  
Šup s tím na FaceBook
Další inzeráty s nálepkami:
 

© 2009 empleo.cz O nás